22 Ağustos 2011 Pazartesi

iki yastık arası sinema..benimkinde Türkan Şoray var seninkinde?

Sinema hayatınıza ne zaman girdi?Ben biraz erken tanıştım.Büyük beyaz perdeylemi?Hayır onu yıllar sonra görebildim,benim daha doğrusu bizim sinemamız evimizdeydi.Hiç kafanızı yormayın sinema sistemi,film makinesi gibi şeyler yoktu ama hayal gücümüz vardı.Hayalin bir sınırlaması yok,sonu yok.Herşey sen nasıl istersen öyle oluyor,keşke hayattada böyle olsa.Neyse biz evdeki sinemaya dönelim.Evimizde divanlarımız vardı,hemde gündüz oturmak için,hemde gece yatmak için.Divanda otururken sırt kısmında birazcık sert doldurulmuş yastıklar olur hemen çökmesin,dik dursun,görüntüsüde güzel olsun diye.Ben,Veysel abim ve Göksel bu divana uzanıp,ayrı ayrı iki yastık arasına kafalarımızı sokup karanlık duvara bakarak hayalimizde bir film oynatırdık.Ben kız olduğum için herhalde genelde türk filmleri olurdu benim sinemamda!Abimlere sorardım "bende Türkan Şoray var sizde ne var".Onlardada çoğunlukla Cüneyt Arkın olurdu yada kovboy filmleri.
dışarıdan bakıldığında deve kuşu gibi görünüyorduk herhalde,birde sesli tepkiler verirdik sanki gerçekten orda film oynuyormuş gibi.Bu fazlasıyla duygusal veya abartı gelmesin sizlere ama gerçekten o iki yastık arası sinemada izlediğim filmin tadı şimdi ne büyük sinemasalonlarında,nede evde dev ekran tv nin karşısında var.Nerde o eski sinemalar (bizimki bayağı eski değilmi?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder