5 Eylül 2011 Pazartesi

iki kardeşimin sünnet maceraları

Erkek çocuklarının hem en büyük korkuları hemde büyüdüğünü isbat etmesi neye bağlıdır?Tabiiki sünnete.İki abim daha önce sünnet olmuşlar,sıra iki küçük kardeşime gelmişti.Babamın vefat etmesinden dolayı büyük bir tören olmadı.Aile ve eş dost arasında yapılan bir düğündü Göksel ile İbrahim'in sünneti.Göksel biraz daha büyük olduğu için fazla sesi çıkmıyordu,ama İbrahim"sünnet olmam"deyip ağlıyordu.Yaşım ufakta olsa nede olsa ablayım ya kardeşime kıyamıyorum.Onu susturmanın yolunu buldum."Sen ağlama,korktuğunu belli etme,sünnetçi gelince ben seni kaçırıcam"deyip onu kandırdım.Sünnetçi gelipte onları içeri alınca İbrahim başladı bağırmaya"yalancı,hani beni kaçırıcaktın?sana inanmıycam artık".Güvenini sarsmıştım ama başka çareside yoktu,neticede sünnet oldular.Bizde olaylar bu kadar hafif atlatılmıyor ne yazıkki.Esas olanlar bundan sonra oldu,İbrahime değil Göksel'e oldu.İki kardeşimde sünnet yataklarında acının biraz hafiflemesiyle uykuya dalmışlardı.O zamanlar her çocukta olan kağıttan maskeler vardı.Bizdede çizgi roman kahramanı Tommiks'in arkadaşı doktorun maskesi vardı.Veysel abim maskeyi yüzüne takıp,üzerinede bir çarşaf sarıp,yatağın baş tarafına geçmiş.Korku filmlerindeki o ürkütücü ses tonuyla"Göksel,sesime gel sesime,Göksel"deyince,Göksel gözlerini bir açıyorki tepesinde maskeli bir hayalet.Anne!! diye seslsnirken daha fazla konuşamayıp kekelemeye başladı.Annemin odaya girmesiyle,abimin çıkması bir oldu.Yoksa malum son olacaktı.Veysel abim olayı ucuz atlatmıştı ama Göksel uzun bir süre kekelemeye devam etti.Neyseki sonra konuşması düzeldi.Mükemmel akıcı konuşması ve bilgileriyle bizlerin gurur kaynağıdır Göksel'imiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder